My Sukan

JOHOR DARUL TA’ZIM LWN. SELANGOR FC – LIGA SUPER 2021

JOHOR DARUL TA’ZIM LWN. SELANGOR FC – LIGA SUPER 2021

February 15, 2022 5:29 pm

Play Video

Live Streaming JDT Vs Selangor Liga Super 2021 Keputusan Semasa, Terkini Dan Penuh. Skuad Harimau Selatan, Johor Darul Ta’zim (JDT FC) menerima kunjungan pasukan Selangor bagi perlawanan keempat saingan Liga Super 2021 (LS4) yang dijadual berlangsung pada hari Rabu, 17 Mac 2021.

Harapan Penyokong JDT FC Dan Selangor FC

Berikutan pertembungan ini, pastinya penyokong setia kedua-dua pasukan meletakkan harapan yang tinggi sambil mengharapkan pasukan mereka dapat melakar kemenangan dan meraih 3 mata penuh dalam perlawanan keempat Liga Super 2021 kerana kemenangan yang diharapkan ini sudah tentu akan membuatkan penyokong lebih semangat untuk terus memberi sokongan sepanjang musim.

Permulaan Yang Baik Pasukan JDT Dalam Saingan Liga Super 2021

Pasukan JDT sudah tentu mahu meneruskan momentum kemenangan selepas mereka belum lagi mencatatkan sebarang kekalahan dan bolos sepanjang mengharungi tiga perlawanan Liga Super sebelum ini.

Perlawanan JDT FC Vs Selangor FC Dijangka Sengit

Pertembungan membabitkan JDT dan Selangor FC pasti berlangsung dengan sengit serta menarik minat penyokong setia kerana kedua-dua pasukan ini turut membawa misi yang mahu direalisasikan.

Tumpuan Penyokong Terhadap Strategi Dan Taktikal

Penyokong JDT FC dan Selangor FC sudah tentu memberi tumpuan terhadap strategi dan taktikal yang akan diterapkan oleh jurulatih selain mengharapkan kesebelasan pemain yang diturunkan dapat mempamerkan aksi terbaik bagi merealisasikan kemenangan.